loading...
یونیت
اسماعیلی بازدید : 25 شنبه 05 آذر 1401 نظرات (0)

تحلیل و بررسی برندهای خارجی و داخلی یونیت دندانپزشکی

در این مقاله می خواهیم به تحلیل و بررسی برندهای مختلف یونیت دندانپزشکی  در بازار بپردازیم. این که کدام برند از کیفیت و کارایی بهتری برخوردار است و اینکه در حال حاضر چه برندهایی در بازار موجود است. مطالعه این مقاله به شما عزیزان کمک می کند که اگر قصد خرید این محصول را دارید گاهانه تر دست به خرید بزنید و این اگاهی انتخاب را برای شما عزیزان ساده تر خواهد کرد.

در ابتدا برندهای موجود در بازار به دو دسته خارجی و داخلی تقسیم می شوند که برندهای مطرح  وشناخته  شده ای هم هستند. دندانپزشک در ابتدا با در نظر گرفتن بودجه مشخصی برای خرید بین برند داخلی و خارجی یکی را انتخاب می کند. از انجایی که یونیت یکی از پرکاربردترین تجهیزات در مطب دندانپزشک است کیفیت ان از اهمیت بالایی برخوردار است و میان برندهای داخلی و خارجی اولویت خرید با برندهای خارجی است .از نظر کیفیت برندهای خارجی در این سالها عملکرد بهتری داشته اند.

برخی برندهای داخلی یونیت دندانپزشکی  نیز در سالهای اخیر سعی بر بالا بردن کیفیت و کارایی خود داشته اند و تا حد زیادی هم در این راه موفق بوده اند. با توجه به بالا رفتن قیمت این محصول در سالهای اخیر حجم خرید برندهای داخلی بالا رفته است و قیمت خرید یک یونیت داخلی برابر با خرید یونیت خارجی در سالهای گذشته است.

با این افزایش قیمت ها و شرایط به وجود امده برخی از برندهای خوب خارجی هم دیگر وارد کشور نمی شود زیرا قیمت تمام شده انها بسیار بالا بوده و حتی برای وارد کنندگان هم به صرفه نیست تا این برندها را وارد کشور کنند. در این میان برندهای داخلی سعی کرده اند که در سالهای اخیر بر روی کیفیت محصولات خود کار کنند و نسبت به سالهای قبل کیفیت بهتری را ارائه دهند وبلی هنوز برای رقابت با برندهای مشابه خارجی خود باید تلاش بیشتری بکنند.

اگر دندانپزشک قصد خرید یونیت دندانپزشکی  از برندهای داخلی را دارد با توجه به قیمت و شرایط فروش میتواند ک مدل را انتخاب کند و برای انتخاب مدل مورد نظر خود هم می تواند از مشاوران فروش در این حوزه کمک بگیرد و مدل مورد نظر خود را انتخاب کند ولی اگر قصد خرید برندهای خارجی را دارد خرید یونیت های ایتالیایی پیشنهاد خوبی برای این عزیزان است . از نظر کیفیت و کارایی این مدل یونیت ها در بازار داخل و خارج حرف اول را می زنند و کیفیت مطلوبی هم دارند .چند شرکت محدود این برندهای ایتالیایی را وارد می کنند که تنها با یک سرچ ساد هدر گوگل می توانید انها را پیدا کرده و خرید خود را از این شرکتها انجام دهید

در نهایت ما در شرکت کام طب سعی داریم تا بهترین محصولات موجود در بازار را به شما عزیزان ارائه دهیم و چه شما قصد خرید برند داخلی و چه خارجی را داشته باشید کارشناسان ما اطلاعات جامع و کاملی را در اختیار شما می گذارند و انتخاب را برای شما راحت می کنند و این اطمینان را به شما می دهند که با توجه به بودجه مورد نظر بهترین خرید را خواهید داشت.

 

 

 

 

 

 

 

اسماعیلی بازدید : 43 سه شنبه 24 آبان 1401 نظرات (0)

اهمیت ارائه خدمات پس از فروش یونیت دندانپزشکی

یونیت دندانپزشکی  ابزار کار همه دندانپزشکان است و هر دندانپزشکی با توجه به نیاز خود از برندهای داخلی و خارجی این محصول را خریداری می کند. در واقع این محصول وکیفیت ان برای دندانپزشکان بسیار اهمیت دارد زیرا عملکرد این دستگاه مستقیما بر روی کار دندانپزشگ تاثیر می گذارد و خرابی ان باعث می شود تا کار دندانپزشک دچار اختلال شود .

یونیت های خارجی در این سالها توانسته اند در میان دندانپزشکان اعتبار خوبی کسب کنند و اغلب تمایل برای خرید این دسته از محصولات در بازار بسیار زیاد است. ولی به علت بالا بودن هزینه خرید برندهای خارجی در این سالها تعدادی از دندانپزشکان رو به خرید برندهای داخلی این محصول اورده اند. برندهای داخلی در این سالها کیفیت خود را ارتقا داده اند ولی تا به کیفیت برندهای خارجی برسند راه  زیادی در پیش دارند و باید از نظر کیفیت و تکنولوژِی خود را به رقبای خارجی برسانند.

بعد از کیفیت و کارایی خوب، گارانتی و خدمات پس از فروش یونیت دندانپزشکی  از مهمترین مسائلی است که باید تولید کنندگان داخلی و حتی وارد کنندگان به ان توجه داشته باشند. هرچقدر هم محصولی از کیفیت خوبی برخوردار باشد روزی نیاز به سرویس و تعمیر پیدا میکند و شرکتی که این محصول را به بازار عرضه میکنند چه تولید کننده داخلی و چه وارد کننده باید گارانتی و خدمات پس از فروش خوبی را به خریداران ارائه دهد. اغلب برندهای موجود در بازار گارانتی و خدمات پس از فروش خوبی را برای محصولات خود ارائه می دهند و به خوبی مشتری های خود را بعد از خرید ساپورت میکنند.

از جمله خدمات پس از فروش نصب و راه اندازی یونیت است که شرکتها نصاب های مخصوص و خبره خود را اموزش می دهند تا در زمان خرید مشتری دغدغه نصب نداشته باشد و با خیال راحت یونیت خود را در کمترین زمان ممکن نصب و راه اندازی کند. نصب و راه اندازی یونیت باد توسط تکنسین متخصص و خبره انجام شود و چه بهتر اینکار توسط متخصصین خود شرکت باشد تا اگر مشکلی برای یونیت در حین نصب و راه اندازی به وجود بیاید شامل گارانتی می شود و خود شرکت بدون دریافت هزینه ای مشکل را برطرف میکند و دستگاه را به طور سالم راه اندازی میکند.

یونیت دندانپزشکی  در بازار تجهیزات دندانپزشکی با قیمت های مختلفی عرضه می شود برندهای داخلی قمت پایین تری نسب به خارجی ها دارند. برای خرید یونیت شرکتها شرایط اقساطی را نیز در نظر گرفته اند و این شرایط باعث خرید راحت تر این محصول می شود و دندانپزشک با پرداخت مبلغ ناچیز اولیه بقیه مبلغ را می تواند به صورت اقساطی در چکهای ماهیانه پرداخت کند . این نوع روش، خرید را برای دندانپزشکان راحت تر می کند با این روش می توانند بقیه تجهیزات را برای مطب خریداری کنند.

اسماعیلی بازدید : 25 سه شنبه 10 آبان 1401 نظرات (0)

نکات مهم و ضروری در زمان خرید یونیت دندانپزشکی

یکی از تجهیزاتی که در کلینیک های دندانپزشکی مورد استفاده قرار می گیرد یونیت دندانپزشکی می باشد؛ به زبان ساده یونیت دندانپزشکی همان صندلی می باشد که شما با مراجعه به دندانپزشکی بر روی آن قرار می گیرید تا دندانپزشک به دندان ها و دهان شما رسیدگی کنند. یونیت دندانپزشکی چندین قطعه اصلی دارد شامل بازوی یونیت دندانپزشکی، محل قرارگیری چراغ یونیت دندانپزشکی، چراغ یونیت، دوش آب لیوان و کاسه کراشوار دندانپزشکی، میز کنسول پزشک یا تابلت، میز دستیار، جعبه جانبی، سیستم هوای فشرده، پدال پایی،صندلی یونیت دندانپزشکی می باشد.

زمانی که شما از نکات فنی یونیت دندانپزشکی آگاه باشید میتوانید به صورت بهینه از یونیت دندانپزشکی استفاده کنید و با شیوه صحیح نگهداری از آن آشنا باشید. این صندلی یک وسیله های اساسی و مهم در مطب دندانپزشکی می باشد در چنین وضعیتی دندانپزشک می تواند با استفاده از یونیت دندانپزشکی کار بیمار را برای درمان دندان ها و ترمیم آن ها راحت تر انجام بدهد و البته بیمار هم در حالتی قرار میگیرد که کمتر اذیت می شود.

در تمامی یونیت دندانپزشکی در مدلهای مختلف چراغی وجود دارد که این چراغ کمک می‌کند تا دسترسی پزشکی به همه دندانها و دهان وجود داشته باشد. همچنین لوله هایی در یونیت دندانپزشکی قرار می گیرند که به منظور تخلیه آب و ورودی آب و خروجی فاضلاب هستند و وجود آنها موجب راه اندازی کراشوار و ساکشن و شیر آب برای استفاده از بیمار می گردد.

زمانی که می خواهید برای خرید یونیت دندانپزشکی اقدام کنید باید چندین مهم و ضروری را در نظر بگیرید که از اصلی‌ترین و آنها قدرت موتور یونیت، جنس بدنه،حافظه صندلی، کشور سازنده، نوع اتصال به زمین و گارانتی یونیت می باشد.

خرید یونیت دندانپزشکی با بهترین کیفیت و قیمت

قبل از اینکه به شما یکی از بهترین فروشگاه ها را در حوزه خرید یونیت دندانپزشکی معرفی کنیم بد نیست که بدانید قیمت یونیت دندانپزشکی بر اساس عوامل مختلفی نظیر امکانات و آپشن های یونیت دندانپزشکی،تعداد حافظه، جنس بدنه، قدرت موتور و... مشخص می‌شود البته کشور سازنده و برند نیز در تعیین قیمت یونیت دندانپزشکی بسیار حائز اهمیت هستند. شما باید با توجه به آپشن های مد نظرتان و میزان بودجه ای که برای

یونیت دندانپزشکی

خرید یونیت دندانپزشکی در نظر دارید از بهترین فروشگاه خریدتان را انجام بدهید و نمونه متناسب را انتخاب کنید.

کام طب به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی محسوب می شود که می توانید به صورت آنلاین برای خرید تجهیزات دندانپزشکی و مواد مورد نیازتان از آن استفاده کنید. طی سالهای اخیر خرید یونیت دندانپزشکی با رشد بالایی رو به رو شده است و شرکت های مختلفی اقدام به فروش این تجهیزات نموده اند اما شما باید حتماً از فروشگاههای همانند کام طب استفاده کنید که تمام تلاش خود را می گیرند تا در کنار ارائه محصولات با کیفیت بلکه قیمت های منصفانه ای را نیز ارائه بدهند.

چندین ویژگی در کام طب وجود دارد که سبب تمایز آن با دیگر رقبا می‌شود که می‌توان به ضمانت اصل بودن کالا، ضمانت استاندارد کالا، پرداخت در محل و تحویل اکسپرس اشاره کرد البته شما از پشتیبانی۲۴ساعته هم بهره مند خواهید بود که این اطمینان را به شما می دهد تا خریدی عالی و بی نظیر را تجربه کنید.

جنس بدنه یونیت دندانپزشکی

زمانی که یونیت دندانپزشکی ساخته می شود از مواد مختلفی استفاده می گردد که هر کدام از آنها دارای ویژگی های خاص خود هستند؛ آنچه که موجب می‌شود تا بتوان برای مدت زمان طولانی تری از یونیت دندانپزشکی استفاده کرد مقاومت و استحکام بالای آن می باشد و نظر ظاهری هم باید متناسب باشد.

شما می توانید با توجه به سلیقه و میزان بودجه ای که دارید بهترین یونیت دندانپزشکی را انتخاب کنید؛ جنس بدنه رویه یونیت می تواند به صورت پارچه ای، چرمی یا پلاستیکی باشد و قطعاً استفاده از هر کدام از آنها به عنوان یک فاکتور اصلی در تعیین قیمت یونیت دندانپزشکی خواهد بود. معمولا جنس بدنه از فلز است چرا که در برابر مواد ضدعفونی مقاومت بالایی دارد و از استحکام کافی برخوردار است و بعدها دچار فرسودگی و تغییر رنگ هم نمی شود.

حافظه صندلی یونیت دندانپزشکی

زمانی که برای خرید یونیت دندانپزشکی اقدام میکنید حتما حافظه صندلی را هم دقت کنید؛ برخی از آنها دارای دو حافظه یا بیشتر می باشند اما هرچقدر تعداد حافظه زیادتر باشد طبیعتاً قیمت بالاتری هم خواهد داشت. با این وجود شما می توانید حالت های مدنظر یونیت دندانپزشکی را تنظیم کنید و ذخیره نماید و در شرایط مورد نیاز از آنها استفاده کنید.

اسماعیلی بازدید : 20 دوشنبه 03 مرداد 1401 نظرات (0)

در زمان خرید یونیت دندانپزشکی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

اگر به مطب دندانپزشکی مراجعه کرده باشید قطعاً یونیت دندانپزشکی  را مشاهده نموده اید چرا که به عنوان یکی از وسایل تقریباً پر هزینه در دندانپزشکی محسوب می‌شود و خرید آن ضرورت دارد و به زبان ساده تر همان صندلی های هستند که شما برای انجام درمان های مرتبط با دهان و دندان بر روی آن می نشینید. یونیت دندانپزشکی در گذشته صندلی های معمولی بودند که قابلیت های زیادی نداشتند اما امروزه یونیت دندانپزشکی با تجهیزات و قابلیت های بسیار متنوعی طراحی و تولید گردیده اند که استفاده از آنها به آسایش و راحتی بیمار و دندانپزشک در حین درمان کمک می کند. یونیت دندانپزشکی از اجزای متفاوتی تشکیل شده است که این تجهیزات می توانند اکثر نیازهای یک دندانپزشک را برطرف نمایند.

برای خرید یونیت دندانپزشکی باید قبل از خرید پارامترهای متفاوتی نظیر امکانات و کیفیت دستگاه و دوام آن را مورد بررسی قرار بدهید چرا که باید حداقل تا ۱۰ سال عملکرد مناسبی برای شما داشته باشد. در زمان خرید یونیت دندانپزشکی در کنار قیمت آن باید به طراحی ارگونومیک اجزا، عملکرد اجزای دستگاه، لوازم جانبی و قطعات آن توجه ویژه ای داشته باشید تا بهترین خرید را تجربه کنید.

قیمت یونیت دندانپزشکی  بر اساس عوامل مختلفی همچون برند و کشور سازنده، امکانات و آپشن های آن، رنگ بندی، جنس بدنه، قدرت موتور یونیت دندانپزشکی، تعداد حافظه و... تعیین می گردد و شما می توانید با توجه به قابلیت های مد نظرتان و میزان بودجه‌ای که می خواهید برای خرید یونیت دندانپزشکی صرف نمایید به انتخاب بهترین نمونه بپردازد.

در زمان خرید باید دقت لازم را داشته باشید چرا که معمولاً قیمت یونیت دندانپزشکی نسبت به تجهیزات دیگر بالا می باشد و اگر نتوانید بهترین نمونه را برای خودتان با توجه به شرایط انتخاب کنید قطعاً هزینه‌های زیادی را از دست خواهید داد و با یک انتخاب مناسب و خرید عالی از یک مرجع معتبر می توانید تا سالیان طولانی از صندلی دندانپزشکی خود استفاده کنید. در صورتیکه یونیت دندانپزشکی یا همان صندلی شما از کیفیت خوبی برخوردار باشد می تواند تا چندین سال کارایی لازم را برایتان داشته باشد؛ پس در زمان خرید به نکات گفته شده و قدرت موتور یونیت، حافظه صندلی، جنس بدنه یونیت، کشور سازنده، نوع اتصال به زمین و گارانتی یونیت توجه ویژه ای داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی کام طب برای خرید یونیت دندانپزشکی

اگر قصد خرید تجهیزات دندانپزشکی از جمله یونیت دندانپزشکی  را دارید می توانید از فروشگاه اینترنتی کام طب استفاده کنید. در این فروشگاه اینترنتی تمامی تجهیزات دندانپزشکی و ابزارهای لازم برای شما در یک محیط کاملا در دسترس قرارگرفته اند تا شما بتوانید در هر ساعت از شبانه روز که می خواهید برای خرید اقدام کنید. کافیست گوشی همراه تان را به اینترنت متصل کنید و خریدتان را انجام بدهید.

کام طب هفت روز هفته بصورت ۲۴ ساعته پاسخگوی مشتریان عزیز می باشد. تمامی تلاش این مجموعه بر آن بوده تا بتواند تمامی محصولاتی را که در فروشگاه اینترنتی خود قرار می دهد به صورت کاملاً کارشناسی شده با نمایش خصوصیات فنی آنها باشد و این تجهیزات با برندهای بسیار متنوع در این مرجع قرار گرفته اند که می‌تواند خرید و انتخاب را برای مشتریان راحت‌تر نماید البته برای اینکه بتوان انتخابی بهتر را با توجه به بودجه تان داشته باشید از مشاوره آنلاین نیز می توانید استفاده کنید.

در کنار آن پس از خرید کالا توسط مشتری خدمات پس از فروش نیز به آنها ارائه می گردد تا از خرید خود رضایتمندی کافی را داشته باشند. برای خرید امن و مطمئن پس از مقایسه محصولات مختلف با یکدیگر می توانید از کام طب استفاده کنید. خوشبختانه طی سال های کاری این مجموعه با ارائه خدماتی چون پرداخت در محل، تحویل اکسپرس، پشتیبانی ۲۴ ساعته، ضمانت اصل بودن کالا و ضمانت استاندارد آن توانسته است رضایت مشتریان عزیز را به دست بیاورد. گارانتی یونیت دندانپزشکی  بسیار مهم بوده چرا که ممکن است به هر دلیلی در اتصالات و نوع کاربری آن ایرادی وجود داشته باشد یا مشکلی برای صندلی پدید بیاید به همین جهت محصولی را که انتخاب می کنید باید علاوه بر ضمانت بلکه دارای گارانتی نیز باشد تا بتوانید در زمان های اضطراری از آن استفاده کنید یا حتی برای تعویض اقدام کنید.

برای استعلام دقیق قیمت یونیت دندانپزشکی می توانید همین حالا به کام طب مراجعه کنید و محصولات متنوع با قیمت های عالی و منصفانه را مشاهده نمایید.

 

 

 

اسماعیلی بازدید : 21 یکشنبه 05 تیر 1401 نظرات (0)

یونیت دندانپزشکی چیست؟

یکی از تجهیزات بسیار مهمی که در دندانپزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرد یونیت دندانپزشکی  می باشد و جزء یکی از مواردی محسوب می‌شود که عدم وجود آن قطعاً موجب مختل شدن کار مطب‌دندانپزشکی خواهد شد. در زمان خرید یونیت دندانپزشکی حتماً باید به ویژگی های یونیت دندانپزشکی دقت کرد و برخی از نکات فنی را مد نظر گرفت چراکه این موارد در استفاده بهینه از یونیت دندانپزشکی و نگهداری از آن بسیار مفید خواهد بود و البته در زمان روبرو شدن با مشکلات متفاوت می‌تواند در تشخیص انجام کار صحیح به شما کمک بسیار زیادی داشته باشد.

یونیت دندانپزشکی دارای اجزاء اصلی می باشد که می توان به پایه و بازوی یونیت، چراغ یونیت، کاسه کراشوار و دوش آب لیوان، میز دندانپزشکی یا تابلت، میز دستیار، سیستم ساکشن، کنترل بلوک، جعبه جانبی یونیت، قطعات دستی یا هندپیس، سیستم هوای فشرده دستگاه، floor box، پایه مانیتور و مانیتور، پدال پایی، صندلی، تابوره ها، شیر برقی، پوآریا سرنگ آب و هوا، کمپرسور، رگلاتور و پنوماک اشاره کرد.

از کجا یونیت دندانپزشکی بخریم؟

اگر می‌خواهید یونیت دندانپزشکی  را خریداری کنید که از نظر قیمت و کیفیت از بالاترین درجه ممکن برخوردار باشد به سراغ خرید از کام طب بروید. کام طب به عنوان یکی از مراجع جامع مواد و تجهیزات دندانپزشکی در ایران میباشد که توانست است بستری را فراهم نماید تا در آن تمامی تجهیزات دندانپزشکی و ابزارها و لوازم مورد نیاز برای شما فراهم گردد و بتوانید راحت ترین خرید ها را تجربه کنید.

برای خرید یونیت دندانپزشکی از کام طب نیازی به هیچ اشتراک و روشهای عضویت وجود ندارد و شما در هر ساعت از شبانه روز می توانید خرید تان را انجام بدهید. پشتیبانی ۲۴ ساعته کام طب به شما کمک می کند تا بتوانید خرید بهتری را داشته باشید و در هنگام خرید یونیت دندانپزشکی بعد از این که مشخصات فنی آن را بررسی کردید با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید؛ البته در این خصوص مطمئن باشید که ضمانت اصل بودن کالا و ضمانت استاندارد بودن کالا در کام طب برای شما وجود دارد و از همه مهمتر پرداخت در محل نیز امکان پذیر خواهد بود.

این مرجع جامع تمامی تلاش خود را به کار گرفته تا دندانپزشکان عزیز بتوانند تمامی یونیت دندانپزشکی  با برندها و مشخصات فنی متفاوت را به صورت یکجا در یک فضای کلی مشاهده کنند و پس از بررسی های فنی و با توجه به شرایط به انتخاب یونیت دندانپزشکی مورد نظر خود بپردازند.

در خصوص خرید یونیت دندانپزشکی در کام طب این نکته را به خاطر بسپارید که برای کاهش قیمت یونیت دندانپزشکی و خرید راحت تر دندانپزشکان عزیز پیشنهادات تخفیف ویژه نیز در نظر گرفته می‌شود که به محض ورود به وب سایت خرید می توانید میزان تخفیفات را مشاهده کنید البته اگر برای اولین خریدتان را انجام میدهید علاوه بر تخفیفات از ارسال رایگان سفارشات نیز برخوردار خواهید بود.

استفاده از یونیت دندانپزشکی چه فوایدی دارد؟

آنچه که سبب می‌شود تا دندانپزشکان به سراغ خرید یونیت دندانپزشکی بروند و از بهترین نمونه ها و برند ها استفاده کنند مزیت های استفاده از آن می باشد.  در تعریف ساده می توان گفت که با خرید یونیت دندانپزشکی کار درمان با دقت بالاتر و سرعت بیشتری انجام خواهد شد؛ البته برای درمان هایی که نیاز به مدت زمان طولانی تری دارند با استفاده از یونیت دندانپزشکی علاوه بر راحتی برای بیمار بلکه پزشک نیز با سهولت بالاتری کار خود را انجام می دهد. استفاده از یونیت دندانپزشکی در مطب بسیار مفید است.

این صندلی ها بگونه ای طراحی و تولید می‌شوند که در قسمت بالایی آن ها چراغی تعبیه می‌شود که به واسطه روشنایی آن پزشک راحت‌تر می‌توانند درون دهان بیمار را مشاهده کند. علاوه بر آنچه که ذکر شده است خرید یونیت دندانپزشکی موجب می شود تا تمامی امکانات پزشکی و لوازم مورد نیاز پزشک در دسترس او قرار بگیرد و در مواقع مورد نیاز به آسانی هر کدام را که می خواهد استفاده کند.

همچنین استفاده از یونیت دندانپزشکی  منجر می شود تا میزان انتشار عفونت در محیط به حداقل میزان خود برسد؛ با این وجود می‌توان گفت که خرید آنها ضروری است و قیمت یونیت دندانپزشکی با در نظر گرفتن مشخصات فنی و ویژگی های آن تعیین می گردد. برای استعلام قیمت یونیت دندانپزشکی و خرید بهترین نمونه های آن می توانید همین حالا به فروشگاه اینترنتی کام طب سر بزنید.

 

اسماعیلی بازدید : 155 چهارشنبه 06 بهمن 1400 نظرات (0)

گارانتی و خدمات پس از فروش یونیت دندانپزشکی

باتوچه به افزایش قیمت یونیت دندانپزشکی ر بازار شرکتهای فروشنده سعی براین دارند تا شرایط اقساطی مناسبی را برای خریداران فراهم نمایند تا بتوانند تا دندانپزشکان راحت تر خرید خود را انجام دهند. شرکت کام طب نیز در این راشتا شرایط ویژه و مناسبی را برای این دسته از محصولات فراهم نموده است. دندانپزشکان با پرداخت مبلغ کمی در ابتدا بقیه هزینه دستگاه را به صورت چکهای ماهیانه پرداخت می کنند.

این روش کمک کننده این است تا خرید راحت تر باشد و دندانپزشکانی هم که تازه شروع به فعالیت نموده اند بتوانند به راحتی خرید خود را انجام دهند. برای دندانپزشکانی که تازه کار هستند و می خواهند اقدام به تجهیز مطب کنند باید این نکته را خاطر نشان کنم که برای خرید تجهیزات حتما از فرصت های فروش ویژه ای که شرکتها برای خرید می گذارند استفاده نمایید.

نه تنها یونیت دندانپزشکی  بلکه بسیاری دیگر از تجهیزات را نیز می توان به صورت اقساطی خریداری نمود. از طرفی محصولی که خریداری می شود باید دارای ضمانت و گارانتی باشد بعضا برخی از دستگاه ها ضمانتی ندارند و اگر خراب شوند ممکن است دندانپزشک با مشکل نبود قطعه مواجه شود .باید توجه داشته باشید که اکثر تجهیزات موجود در بازار دارای گارانیت و خدمات پس از فروش هستند ولی در این میان برخی از برندها نیز گارنتی ندارند و باید در حین خرید به این نکته توجه داشته باشید.

در میان یونیت های موجود در بازار برندهای ایرانی در سالهای اخیر بسیار مورد توجه دندانپزشکان واقع شده اند. برای شروع کار توصیه ما به همه دندانپزشکان خرید یوینت های ایرانی است و این برندهای داخلی در سالهای اخیر خوب کار کرده اند البته هنوز برای رسیدن به کیفیت برندهای ایتالیایی را در پیش دارند.

کارشناسان فروش ما در شرکت کام طب شما عزیزن را برای خرید به بهترین نحو ممکن راهنمایی می کنند و شما عزیزان با تماس با شرکت نی توانید از این اطلاعات بهرهمند شده و در زمان خرید اطلاعات مناسبی را داشته باشید. نه تنها یونیت دندانپزشکی بلکه کوچکترین تجهیزات از اینسترومنت ها تا مواد دندانپزشکی را می توانید تهیه نمایید . سعی ما در کام طب ارائه خدماتی مناسب و کارامد به شما دندانپزشکان عزیز بوده است.

 

اسماعیلی بازدید : 23 دوشنبه 27 دی 1400 نظرات (0)

خرید اقساطی یونیت دندانپزشکی

ما در سایت کام طب سعی کرده ایم تا بهترین محصولات موجود در بازار را به شما دندانپزشکان عزیز عرضه کنیم. در سایت ما میتوانید از یونیت دندانپزشکی تا کوچکترین تجهیزات مورد نیاز در مطب خود را سفارش دهید و در بازه زمانی حداقلی انرا درب منزل تحویل بگیرید.

خرید بالای 20 میلیون تومان هزینه ارسال به صورت کاملا رایگان می باشد و برخی از یونیت های موجود در بازار به دلیل زمان بر بودن چرم کشی بعد از سفارش 20 روزکاری زمان میبرد تا محصول مورد نظر به دست دندانپزشک برسد ولی بقیه کالاها در کمترین زمان ممکن ارسال می شود و شرکت کام طب کالای ارسالی را ضمانت می کند تا اگر در حین ارسال مشکلی برای کالا به وجود بیاید شرکت محصول را پس گرفته و کالای سالم را برای دندانپزشک ارسال می کند.

خرید یونیت دندانپزشکی مثل گذشته پروسه زمانبر و خسته کننده نیست . دندانپزشک دیگر نیاز ندارد تا خود مستقیما به بازار مراجعه کند و با صرف زمان زیاد اقدام به خرید کند. با توجه به بودجه ای که در نظر گرفته است با یک سرچ ساده در گوگل به راحتی می توان به محصولات موجود در بازار دسترسی پیدا کرد و خرید مناسب داشت

ما در شرکت کام طب سعی بر این داریم تا بر روی همه محصولات موجود در سایت شرایط اقساطی داشته باشیم تا دندانپزشکان برای خرید حداقل میزان پرداختی را داشته باشند و مابقی را به صورت چکهای ماهیانه پرداخت کنند. اغلب یونیت ها و برخی از اتوکلاوها دارای شرایط اقساطی هستند و به راحتی میتوان انها را با کمترن پیش پرداخت خریداری نمود.

ارسال یونیت دندانپزشکی  به تهران از طریق وانت های باربری انجام میشود بدون هیچگونه اسیبی به دستگاه . یونیت ها در بسته بندی های محکم و مقاوم برای دندانپزشک ارسال می شود و دندانپزشک می تواند از طریق تکنسین های خود شرکت و یا هر تکنسینی که مد نظر دارد یونیت خود را نصب نماید.

ما در مجموع ه کام طب سعی داریم تا روند خرید را برای شما دندانپزشکان عزیز ساده کنیم و شما عزیزان بتوانید با حذف واسطه ها هر محصولی را که مد نظر دارید با قیمت مناسب خریداری کنید. سعی ما بر این است تا تجهیزات را با قیمت مناسب در اختیار خریداران قرار دهیم و معضلات خریدهای با واسطه را از بین ببریم.

 

 

 

اسماعیلی بازدید : 32 دوشنبه 20 دی 1400 نظرات (0)

خرید یونیت دندانپزشکی به شیوه اینترنتی

سایت کام طب مرجع جامع تجهیزات و مواد دندانپزشکی بستری را فراهم نموده است تا همه دندانپزشکان بتوانند برای خرید مهمترین تجهیزات مطب خود مانند یونیت دندانپزشکی  تا کوچکترین ان مانند توربین و حتی مواد مورد نیاز خود را می توانند از سایت خرید کنند.

در حال حاضر امکان خرید اینترنتی در سایت کام طب وجود ندارد و به دو روش ساده خریداران مهمترم می توانند محصولات مورد نظر خود را خریداری کنند.روش اول: تماس تلفنی است که خریداران با تماس با شماره های شرکت می توانند از مشاوره کارشناسان فروش بهره مند شوند و سفارشات خود را ثبت نمایند. روش دیگر ثبت سفارش از طریق واتساپ است .با ورود به سایت و محصول مورد نظر قسمتی قرار دارد به نان ثبت سفارش از طریق واتساپ که با زدن این دکمه مشخصات محصول مورد نظر شما از طریق واتساپ برای کارشناس فروش ما ارسال می شود و روند ثبت سفارش انجام میگیرد.

برای ثبت سفارش یونیت دندانپزشکی برند مورد نظر خود را انتخاب می کنید و با ارسال ان برای کارشناسان ما مراحل ثبت سفارش انجام میشود . اگر محصول مورد نظر شما دارای شرایط اقساطی باشد چک ها باید برای شرکت ارسال شود و با پرداخت مبلغ اولیه محصول بسته بندی شده و برای تهران در همان روز نهایتا یک روز بعد و شهرستانها 2 تا 3 روزکاری ارسال می شود

این نوع شیوه خرید برای دندانپزشکان بسیار سریع و راحت شده است و اغلب انها دیگر خود شخصا به بازار مراجعه نمی کنند و هر سفارشی داشته باشند به صورت تلفنی ثبت می کنند و هر اطلاعاتی مورد نیازشان باشد از کارشناسان فروش کسب می نمایند. برای سفارش مواد دندانپزشکی نیز می توانید از سایت کام طب اقدام نمایید و محصولات موجود در سایت را ثبت سفارش نمایید.

سعی ما و همه همکاران ما در مجموعه کام طب براین است تا تمامیه تجهیزات دندانپزشکی موجود در بازار را به راحتی در اختیار دندانپزشکان عزیز قرار دهد و اطلاعات انها را در زمان خرید بالا ببرد. برای مثال دندانپزشک برای خرید یونیت دندانپزشکی  با مراجعه به سایت بتواند تنوع ترین برندهای این محصول را به همراه قیمت و شرایط مشاهده نماید و با کسب اطلاعات کاملی راجع به محصول کالای مورد نیاز خود را خریداری کند.

 

اسماعیلی بازدید : 36 شنبه 11 دی 1400 نظرات (0)

خرید یونیت دندانپزشکی از سایت معتبر کام طب

روشی ساده و راحت برای خرید یونیت دندانپزشکی  سایتهای اینترنتی هستند. شرکت کام طب از ابتدای شروع فعالیت خود اقدام به راه اندازی سایت برای فروش تجهیزات دندانپزشکی کرده است. در سایت کام طب دندانپزشکان عزیز می توانند قیمت محصولات را به همراه مشخصات انها مورد بررسی قرار دهند و بهترین محصول را انتخاب نمایند. تنوع محصولات در سایت کام طب زیاد است و دندانپزشکان می توانند با بررسی محصولات سایت با اجناس جدید موجود در بازار اشنا شوند.

برای دسترسی به سایتهای فعال در این حوزه به راحتی تنها با سرچ کلمه تجهیزات دندانپزشکی یا یونیت و اتوکلاو دندانپزشکی در گوگل می توانید به این سایتها دسترسی پیدا کنید و محصولات متنوع در بازار را مشاهده نمایید. وجود این سایتهای تخصصی کمک میکند تا شناخت کافی نسبت به محصولات موجود در بازار پیدا کنید و در زمان خرید بهترین محصول را می توانید از بین انبوهی از محصولات پیدا کنید

خرید یونیت دندانپزشکی  از سایت کام طب به راحت ترین شیوه انجام میگیرد. بعد از انتخاب مدل و برند مورد نظر تنها با یک تماس با کارشناسان فروش ما می توانید محصول خود را سفارش دهید و اگر کالای مورد نظر شرایط اقساطی داشت با ارسال چکها به دفتر مرکزی محصول خریداری شده در کمترین زمان ممکن بسته بندی شده و برای شما ارسال میشود. بسته به نوع کالای خریداری شده زمان ارسال متفاوت است.

ارسال برخی از برندهای یونیت از زمان بت سفارش 10 تا 30 روزکاری زمان بر است و در زمان خرید حتما باید از این موضوع اطلاع پیدا کنید که محصول خریداری شده تحویل فوری است یا خیر. اکثر محصولات موجود در سایت در کمترین زمان ممکن به دست مشتریان خواهد رسید و شرکت کام طب اصالت و سلامت فیزیکی کالا را در زمان ارسال تضمین خواهد کرد.

از این جهت دندانپزشکان نگران اسیب رسیدن به الای خریداری شده نیستند و مطمئن هستند تا جنس ارسالی در صحت و سلامت کامل به دستشان خواهد رسید. یونیت دندانپزشکی با بسته بندی های بسیار مطمئن از طرف شرکت ارسال می شود و نگرانی از این جهت وجود ندارد . نصابهای متخصص نیز هستند که دستگاه را با خیال راحت برای شما عزیزان نصب می کنند .در زمان نصب حتما این کار را به نیروی متخصص و خبره بسپارید تا دستگاه دچار مشکل و یا ایرادی نشود.

ما در مجموعه کام طب سعی بر این داریم تا خاطره خوبی از خرید داشته باشید و راحتی خرید را برای شما دندانپزشکان عزیز بیشتر کنیم. رضایت شما عزیزان برای ما سرمایه بزرگی است که با هیچ چیز قابل معاوضه نخواهد بود. در اینده نزدیک نیز شاهد تحولات بزرگی در این حوزه خواهیم بود.

 

 

 

اسماعیلی بازدید : 60 دوشنبه 29 آذر 1400 نظرات (0)

تحت تاثیر قرار دادن کیفیت کار دندانپزشک توسط یونیت دندانپزشکی

یونیت دندانپزشکی لازمه کار هر دندانپزشک است و برای راه اندازی مطب اولین چیزی که دندانپزشک به دنبال خرید ان است این وسیله است. کیفیت این دستگاه به طور مستقیم برروی عملکرد کاری دندانپزشک تاثیر مستقیم می گذارد از اینرو هر دندانپزشکی به دنبال این است تا برندی را خریداری کند که با کیفیت باشد و اختلالی در کار به وجود نیاورد.

برخی از دندانپزشکان برحسب تجربه خود و همکارانشان برندهای خوب را می شناسند و همیشه برای خرید این برندها را انتخاب می کنند. اغلب برندهایی که بیشتر مورد توجه دندانپزشکان هستند وارداتی اند.البته در سالهای اخیر با بالا رفتن کیفیت برندهای داخلی این محصولات نیز مورد توجه بسیار از دندانپزشکان قرار گرفته است.

یونیت دندانپزشکی  چه از برند داخلی و چه خارجی خریداری شود در زمان نصب باید به درستی نصب شود تا در حین کار مشکلی برای دستگاه به وجود نیاید پس توصیه ما به دندانپزشکان عزیز این است که برای نصب یوینت حتما از افراد خبره در این کار استفاده کنند تا دستگاهشان در حین نصب دچار مشکل نشود و بعد از نصب نیز به درستی کار کنند.

پیشنهاد ما به شما عزیزان برای خرید هر نوع تجهیزاتی برای مطب این است که قبل از خرید یک سر به سایتهای تخصصی در این حوزه بزنید و راجع به محصولات موجود در بازار اطلاعات کسب نمایید و بهترین محصولات حال حاضر را بشناسید و از شرایط فروش انها مطلع شوید سپس اقدام به خرید نمایید.

اغلب شرکتهای فروش یونیت دندانپزشکی به صورت دوره ای بر روی محصولات خود فروشهای ویژه گذاشته و محصولات خود را به صورت اقساطی به فروش می رسانند. برای اطلاع از این شرایط با مراجعه به سایت های تخصصی در این حوزه اط شرایط مطلع شوید و استفاده نمایید. اغلب شرایط ها به صورت اقساطی بوده و نیاز نیست تا یکجا محصول را خریداری کنید و تنها با پرداخت مبلغ کم اولیه می توانید یونیت را خریداری کرده و مابقی را به صورت چکهای ماهانه پرداخت نمایید.

همه این شرایط برای سهولت در خرید است .اینکه دندانپزشک به راحتی بتواند محصول مورد نظر خودر ا تهیه نماید و بدون اینکه دغدغه پرداخت انرا داشته باشد. با افزایش قیمتهای شدید تجهیزات دندانپزشکی شرایط اقساطی موجب خرید راحت تر دندانپزشک شده است و بسیار از ان استقبال می کنند.

واردات یونیت دندانپزشکی همچنان مانند قبل روال خود را درپیش گرفته است و برندهای خارجی با قیمتهای بسیار بالا وارد کشور می شوند .این محصولات به دلیل کیفیت خوبی که دارند طرفداران بیشتری دارند ولی به دلیل قیمتهای بسیار بالای انها خرید این محصولات کمی مشکل شده است. برندهای داخلی در این زمان فرصت این را پیدا کرده اند تا با بالابردن کیفیت خود به فروش مطلوبی برسند.

 

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 146
  • بازدید سال : 904
  • بازدید کلی : 2,109